Läget är under kontroll!


Jag har testat att starta om min "supermobil" men det hjälpte inte. Jag testade då sim-kortet i en annan telefon här hemma och då funkade det minsann... nästa vecka blir det en ny mobil! Wiho!

Tyra går runt och äter clementin och jag bakar ännu mer tekakor :)
Vi hade ingen mjölk så vi fick gå ner till kiosken en sväng och på vägen dit såg Tyra två chiwawor och bokstavligen ylade av glädje, haha :)


Hittade en rolig bild som jag var tvungen att lägga upp, haha
fatta hur små dom där valparna är!

Nu har jag då skickat ikeabeställningen med Patrik och vi får hoppas att dom har allt hemma. Såg på hemsidan att dom hade fått hem roliga bakverk, grönsaker och frukter i tyg, vill så gärna att Tyra ska ha dom. Vi får se om det blir ngn tripp till Sundsvall längre fram. Bra julklapp förresten :)



Kommentarer
Postat av: jöjj

hAhahHAhahHAhaHAhAHAhHAhAHhAhA



...

aaahhahahahahah



Dom borde ha sån där på stan när dom säljer på mojjerna.. hjahahaha



:D

2010-10-02 @ 05:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0