Måndag??

Eftersom vi kom hem från Mjösjöby igår (vi är ju mest där på helgerna) så jag har måndag dag... känns helskumt :) men jag blir så glad när jag tänker på att det är torsdag imorgon = snart helg :)

Tänkte bjuda på bilder nu:




Kaklet lossnade bra men då satt fixen kvar istället..




Kaklet lossnade bra som sagt ;)



Detta plus lite till har jag lyckats hacka bort idag.
Jag har fått blåsor i händerna, men det är värt det för köket blir ju färdigt snabbare :)

Vi for och lämna tillbaka min Samsung Galaxy idag och beställade en ny.. ja, den jag har skrivit om tidigare, Nokia 3710 :) en plommon-färgad!
Kaklet ligger nu i köket och väntar på att få sättas upp.. men först ska bänkskivorna på plats!

Krille kommer nog snart hem från kvällen innebandymatch, Tyra sover sen nån timme tillbaka och jag känner själv att det är dags för sängen :)



Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter och äventyr.

Hej på´re!!


Kommentarer
Postat av: madeleine

Hehe vi får också omkaklat nästa helg! Mina händer blöder som satan.. Grymt less att slipa och måla en furutrapp :P

2010-10-07 @ 07:45:20
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0