Min allra minsta kärlek har kommit hem!

Min dator är tillbaka och den fungerar jättebra. Jag är så lycklig för det lilla numera :)
Det börjar pirra lite i min mage inför inskolningen på måndag men jag får väl hoppas på det bästa.. att hon inte skriker hysteriskt när jag ska börja lämna henne där.


Sen till en typisk grej. Naima jobbar nu bara en vecka till innan hon blir mammaledig. Hon frågade idag om jag och Tyra ville följa med till badhuset nästa fredag...... Åååh, man vill bara springa iväg och gömma sig!!! Då har ju Tyra börjat sina längre dagar på förskolan. Vi får åka någon helg istället. Det blev lite otajmat med våra barn :) sen när deras andra barn börjat på dagis ska väl vi har nr två... nej.. nu lugnar vi oss! Fast jobb och större boende innan nummer 2.

Tyra sover som en liten gris medan Jonte och Krille spelar hockey.. Jag är ruggigt trött och ska tvätta och lägga mig! Blir att kliva upp tidigt imorgon... det gäller att vara först i kön till loppisen ;)


Bjuder på en gammal bild på Tyra.. oj så mörk hon var! :)


Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0