Shopping!

Hej på dig som verkar vara lite nyfiken på vad vi har gjort idag!

Jag och mamma lämnade myran hos morfar och gick till Nolia och loppisen. Vi mötte Naima, Henrik och Tristan på vägen in och dom sa att vi skulle ta ett djupt andetag innan vi gick in för det var så himla mycket folk så man såg nästan inte sakerna som var till salu. Men vi kom iaf hem med en matstol till Tyra som man hakar fast på bordet, perfekt om man hälsar på någon som inte har en barnstol, en kattbok och en söt liten jeansryggsäck hon kan släpa runt sina leksaker i :)

Sen gick vi hem till Brogatan och drack kaffe. Vi behövde lite energi till stadsrundan där vi köpte:


Tyra-bokstäver, men dom ska hon få i julklapp
(Schyy, säg inget till Tyra)


En rosa ryggsäck till förskolan




Tyra fick en liten plankstek eller en tallrikstek får vi väl kalla det där :)


Min plankstek :)



 Nu ska vi mysa framför tvn!


Kommentarer
Postat av: jessica

ååååååh!! plankstek!!! så underbart gott :D

2010-10-23 @ 20:04:42
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/
Postat av: madeleine

Åh fy fan så gott! Ja vill åh haaa! Hörru fina bokstäver :D

2010-10-23 @ 22:38:56
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: jessica

ås!!! nästa gång jag är ledig kaaaaan vi inte gå ut o dansa då??? he hade ju vart så kul..det spritter i dansbena mina :D

2010-10-23 @ 22:48:45
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0