Tredje dagen på förskolan!

Det har gått jättebra idag också. Hon är så duktig på att ta för sig och hon går runt och roar sig själv utan att jag måste vara med. Efter en halvtimme skulle vi säga "nu går jag iväg en stund, men jag kommer snart tillbaka" till våra barn och vara borta i 20 minuter, det gick galant för lilla damen. Tyra hade sittit och tittat i en kattbok och sagt "titta där" och var hur nöjd som helst.
Under lunchen var dock leksakerna mer intressant än maten och hon vägrade sitta på stolen. Vi får se hur det går vid lunchen imorgon när vi föräldrar ska gå iväg och dom får sitta med fröknarna. Fröken sa idag att det brukar gå bättre om man inte är med, vi får se :)


Just ja, innan lunchen var det samling och sångstund. Vi sjöng "Björnen sover" och fröken tog fram en liten nalle, då ylade Tyra till och gick fram och kramade den, haha!


Nu ska vi smaska clementin!

(Jag vet jag är dålig på att lägga upp bilder numera men det kommer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0