Vinterdäck

... eller hej :)

Idag var Naima här och åt lunch. Hon tyckte lasagnen var så god så hon ville ha receptet = kanoners. Tyra var mest nöjd när vi satt i hennes lekrum och lekte med henne och tänk att vi trotsade vädret och gick ut på en liten promenad bor till Tyras dagis. Det blåste fööööör mycket så vi vände hem, men frisk luft kan man ju säga att vi fick.. eller storm luft om du förstår vad jag menar. Vi planerade också maten så nu kan blir det att göra i ordning allt imorgon :)

Tyras temp ligger vid 38 grader och jag börjar bli orolig om det blir någon resa överhuvudtaget? Hoppas inte dagens promenad gjorde henne förkyld men hon behövde frisk luft. Lillstackarn har varit inne i flera dagar.


Eftersom det blev snöoväder idag så kom min pappa med den briljanta idén att byta däck på våran bil imorgon så Krille tar Saaben. Så följer jag och Tyra med morfar till stugan och fixar det.

Jag fick min nya mobil idag också och den var ju ännu snyggare i verligheten, jag är hur nöjd som helst!








Bilderna är inte från idag!




Nu har halv åtta hos mig börjat... oj oj oj! skynda skynda!

trevlig kväll på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0