Bondens marknad och Henriks pizza-house!


I förmiddags bar en av mot mina föräldrar. Vi gick en sväng ner stan och bondens marknad, vårat enda köp där blev den super goda mjukkakan.. det är tradition snart tror jag. Försökte hitta en röd overall till Tyra men det fanns bara på Polarn o Pyret och jag betalar inte 1300 kr för en overall som hon bara kan ha en vinter... självklart ska hon ha BRA kläder men det finns gränser.

Jag har även tankat bilen för första gången idag, haha! Bättre sent än aldrig eftersom jag tog körkort för 3 år sen. Nu kan man det :)

Middagen åt vi i Sävar hos Naima, Henrik och Tristan. Henrik gjorde egen pizza och det var så gott. Tristan blev som vanligt VÄLDIGT glad över att se Tyra.
Vi planerar en liten tripp över en helg också men det återkommer jag med senare :) Tyra kommer att älska det!!

Krille rullar väl snart in från lagfesten.. Ja "-hej å hå i det blå" säger jag då :D


So long!

Kommentarer
Postat av: jessica

jag säger bara..tradera! där handlar jag overaller, super när de är så små, då har föregående ägare inte hunnit slita så mycket och de fungerar alldeles utmärkt :)

2010-09-18 @ 23:45:43
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/
Postat av: Agge

Iselin hade coop friends overall førra året och kommer ha samma mærke i år. Toppenbra kvalitet (fick lika bra i test som Reimas) och vældigt billigt i jæmførelse med andra bra overaller.



Och myyys med pizza i Sævar!

2010-09-19 @ 09:07:37
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0