Busplaneten!



Tyra, Ebba, Maja :) och Maja och Tyra








Trevligt trevligt. Tyra tyckte det var så roligt att hon grät när vi gick ur bollhavet. Vi får åka dit igen helt enkelt!

Både Tyras adidas-och pumaskor är för små så jag fyndade ett par lätta skor hon kan ha tills det är dags att ta på sig ngt varmare.


129 kr istället för 279 kr!
Kanon :)


Ååh jag är svettig efter min promenad hem. Regnkläder och en vagn full med packning och en söt tjej var rätt tungt att dra hela vägen upp till Tomtebo.
Ikväll blir det soffläge med min älskade familj! Neej.. jag och Tyra ska måla för det hann vi inte imorse!


Bye bye!


Måste bara visa en rolig bild :)



Kommentarer
Postat av: madde

Halloj! Ni ser ut att haft det bara trevligt idag..

Ja fasen en telefon med inte så mkt saker på håller fasen grymt länge.. Så jag lär bli skit nöjd! Va gärna med i tävlingen!

2010-09-14 @ 18:09:38
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: jessica

Oh! samma gympadojjor som Maia har :)

Kul att måla, jag köpte tuschpennor till Maia (då tänker man hmmm..tuschpennor, inte så lätt att få bort från kläderna) MEN! det är som det vore vatten. allt försvinner i tvätten plus att färgerna inte är giftig eller nåt. perfekt ju :)

2010-09-14 @ 18:50:27
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/
Postat av: mia

hahaha vilken härlig sista bild:-)

2010-09-14 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0