Det känns bra!


Nu har vi varit på föräldramöte och det var måååånga föräldrar där. Det är 28 barn som kommer börja, fast då på två avdelningar som tur är. Jag kände igen några ansikten och det var ju kul. Vi fick se lokalerna och lite information om förskolan. Vi kommer kallas till ett till möte veckan innan hon börjar då vi skulle gå in lite mer på inskolningen m.m. Känns även skönt att det är nära vårat hem.. det tar bara några minuter att gå dit :)


Jag är sugen på en ny vinterjacka.. det är man varje år, fast det är inte varje år man köper en ny. Tänkte iaf ta en promenad till Strömpilen imorgon och se vad som finns :)


Brukar ni se Elvis i glada Hudik på svt1? Så himla bra, tycker jag :) har hört rykten om att dom ska spela en föreställning här i stan och är sugen på att gå! Vore himla skoj!






Kommentarer
Postat av: madeleine

Ja jäklar det va ju några barn alltså! Hon kommer nog trivas som fisken i vattnet! Leia ska inte börja dagis förens januari :) Ja visst är den fin den gula overallen.. Den har jag haft när jag va liten, som min farmor hade stickat :)

2010-09-30 @ 07:50:06
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0