En dag i lekparken!


Imorse var vi väldigt sega jag och myran. Jag tänker inte säga när vi klev upp för då skäms jag, men vi har iaf haft en kulig dag. Till lunch smaskade hon i sig korv och makaroner med stor aptit :) sen kom mina föräldrar och hämtade vita byrån i myrans rum. Blev bra för hon har nästan för mycket möbler.

Vi har ju haft så fint väder idag så vi tog vagnen och gick en promenad och fick syn på en mysig lekpark vid Carlslid där vi stannade en stund :)

"Tyra was here, 20/9-2010" står det på brädan, om ni inte ser det :P

 

Ikväll kommer Jonas och hjälper mig med photoshop, man behöver en produktnyckel för att kunna använda det och sånt kan inte jag. Ska höra om han kan hjälpa oss att få upp extrasängen på vinden också.


Ska snart reda ihop nån pastasås till middag men först: KAFFE :)


Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0