En gående Tyra!



Var precis ute och tog min dagliga promenad.. inte ett moln på himlen och höstluft! niiice!
Krille kommer hem på lunch om en timme så till dess hinner jag göra bort torsdagsstädningen =dammsuga och moppa alla rum!

Tyra GICK som sagt typ 50 steg igårkväll när vi var hos Naima. Hon tyckte det var hur kul som helst.. hon druttade på rumpan om vart annat men då tokskrattade hon bara, reste sig upp och gick vidare :) helt rätt! Go Go Tyra!! Hon har nu fått lunch så jag hoppas att hon snart får kraften att börja dagens gå-övningar :)

Jag har köpt jäst så jag ska baka antingen bullar eller bröd.. känns som det lutar mot brödhållet eftersom jag är så duktig(?) och promenerar varje morgon nu :)




Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att hon har börjat gå! Nu får du ännu mer å göra ;D

2010-09-02 @ 13:18:30
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0