GLAD!



Kaklet är beställt.
Bänkskivorna kommer på onsdag.
Det kan inte bli bättre :)


Vad vi valde för något får ni se sen, tihi:)

Myris sover sen en timme tillbaka och jag och Krille ska snart göra i ordning marängsvisen och se Idol :)
Krille har match i Ö-vik imorgon så jag och myran åker till mormor och morfar i stugan och gungar, klipper gräsmattan, äter gott och myser. Jo, vi sover över också!


Åh, jag såg att det var megaloppis på Nolia i helgen, typiskt att vi skulle bort men det kommer fler chanser hoppas jag.


Ha en mysig fredagkväll!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi mår superbra =) Krassliga, men det är ju typ alla. Jag och Hugo har det jättebra här hemma i Luleå, vill nästan inte åka tillbaka. Hur är det själv?

Hoppas att ni får en bra helg!

2010-09-25 @ 14:52:21
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0