Hoppas vi kommer överrens!


Nu har jag fått låna en mobiltelefon från Onoff medan min är på service i ca tre veckor, så jag hoppas denna söta lilla Nokia telefon gör mig nöjd =)



Eftersom jag tror hoppas att min mobil som är på service fortfarande har ett eget liv efter reparationen, dvs touchskärmen gör inte som jag säger, batteriet laddar inte och är allmänt seg och klumpig så har jag sett ut en ny telefon :) Touch är inget för mig!





Den har allt jag behöver: man kan ringa, skriva sms, lyssna på radio och ta foton med en 3,2 megapixel  kamera!




Tyra har fått en ny pyjamas med Lilla My på.. riktigt söt!




Hoppas det inte regnar imorgon.. jag vill promenera.




Kommentarer
Postat av: jöjjö

jag gillar lilla My, hon är alltid arg!



:)

2010-09-16 @ 01:04:38
Postat av: madeleine

Hehe! Den som ja beställt den lilla Nokian, Ja tittade på den dära Nokian som du vill ja också innan, och en samsung som va Rosa! Men ja tänkte, u billigare desto mindre behöver ja va rädd om den! Hur tycker du den lilla Nokian funkar?

2010-09-16 @ 11:30:58
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0