Inte mycket sömn!


Inatt vaknade Tyra flera gånger och gallskrek.. det enda som hjälpte var att gå upp och sätta sig i soffan med henne, försöka få henne att inse att hon sover. Men hur lätt är det när man har pruttisar i magen..? Inte lätt att förstå när dom små inte kan prata..! hon sov mellan 12-15 idag så hon lär ju vara pigg ikväll när mormor och morfar kommer och är barnvakt. Jag och Krille ska på första föräldramötet inför förskolan förstår du!


Dessa lediga dagar då? Jag hoppas att det löser sig på jobbfronten snart för jag är otroligt rastlös... går inte att beskriva. Nu fick jag det sagt också!

Tekakor har jag iaf bakat!

 

Favvo

 

Lycksele djurpark med Naima, Henrik och Tristan är nu bokat. Det blir mysigt att hyra stuga och ta det lugnt!

 

I helgen börjar vi riva köket.. iaf bort med gamla kaklet! Wiho!

 

Jo, just ja! Overallen vi beställde får hon nog ha till våren :) hon förvann nästan i den! Tur vi fick låna en overall av Naima.. hon får ha den och då passar mössan, vantarna och halskragen jag köpte tidigare till också.. :)

 

Allt löser sig!


Kommentarer
Postat av: jöjj

det fanns alltid precis sånna där t-kaker till frukost varje morgon där jag växte upp, innan jag for till skolan. i näs.



precis så såg dom ut!!



:)

2010-10-01 @ 00:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0