Ja herregud!


Inte blev det då nått tittade på kakel idag heller... Vi skulle först förbi Patrik och koppla ngt och vi behövde borrmaskiner och borrar och skruv och gud vet vad, så vi åkte till biltema. Köper massor av grejer och åker tillbaka till lägenheten. Eftersom det är mkt damm och grabbarna skulle borra betongvägg så var det inget bra ställe för Tyra att vara på så jag och hon åkte på Coop och handlade (glömde listan hemma men det gick så bra ändå), vi var tvungen att äta var sin Safari-yoghurt i bilen innan vi åkte =) mums! På vägen tillbaka till Haga ringer Krille och säger att dom måste handla mer grejer och min dag föll... jag ville ju titta på kakel och hur mkt har jag inte tjatat? Jag och Tyra åkte hem, jag sur och Tyra sovande.
Jag är expert på att se fram emot saker, och jag menar hur mycket som helst och blir grejen inte av då blir jag hur besviken som helst... det gäller allt!


Idag är det inte min dag men tur jag köpte en Loka Citron på affären..




Undrar om jag och Tyra drar till Sävar ikväll.. till min älskade Naima med familj! Bäst å ringa och höra vad dom gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0