Läs detta!



www.vk.se/Article.jsp?article=379557
Usch, jag fryser av tanken. Jag som smålängtar till snön nu men ångrade mig snabbt när jag läste detta.

Tyra sover på balkongen och Jag steker pannkaka som vi snart ska äta. Det var länge sen vi åt pannkaka nu :) gött ska det bli!

Krille slutade jobbet kl 20 igårkväll.. kom hem och slängde i sig middagen och sen iväg på träning. Ikväll = träning sen slutar han ev. tidigt på imorgon då vi förhoppningsvis ska beställa kakel på Kakelhuset. Jag har bestämt mig... wihoo :) (det är jag som bestämmer här hemma om du nu inte redan visste det, höhö) :)

Farbror Robert kommer förbi senare i em och hämtar Patriks tv apparater som står på våran vind.


Tyra kommer bli överlycklig när hon ser vad mamma köpte på Ica medan hon sov
:)


Lånade Patriks gulliga stekpanna till mina söööta pannkakor.
Den ser kanske inte så liten ut här men den står inte på den störta plattan som du ser :)
Peeeerfekta Tyra-pannkakor I say!!


Tyra hade inte så bra balans imorse så hon stötte sig i v-rumsbordet så hon har ett litet märke på näsbenet. Hon ska som vara överallt än om hon är trött... ovanligt? nej :)


Sover sött med märke mellan ögonen!


Nu har hon sovit i 2½ timme.. bäst å vakna nu lilla damen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0