Lillskorpan!


Efter lillgumman fick en alvedon och lite vila blev hon som vanligt igen.. pigg och alert! Hon "hjälpte" mig med paketinslagning och det blev bus i sängen..

Pyjamasbrallan på huvudet, vad tokigt!!

 

En sovande liten stumpa!

 

Känner att det blivit lite "för mycket av det goda" i helgen och det ska vara SOOOL hela veckan vilket innebär att jag har högre tempo på mina promenader :) jag blir så laddad när solen skiner.. inte så konstigt? Hoppas Tyra sover bort ev. feber inatt (hon hade ingen när hon somnade) så jag får promenera imorgonbitti i vanlig ordning. Då ska vi förbi affären och köpa ingrediender till lingonbröd.

 

Det var lite skillnad på lingonen jag plockade :)

 

Gonatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0