Present, clementin och Ikea!


Då har jag och Tyra just kommit hem från Strömpilen. Vi hittade en present till lilla eller numera stora Maja som fyllde hela 1 år igår, blir att fira henne nästa vecka.
Någon jacka hittade jag då inte.. får åka ner på stan ngn dag tror jag!
Jag hade tur också eftersom Tyras farmor hade hittat en vit stickad mössa med fleecefoder på H&M men den var tyvärr för liten, men då hittade jag en nästan likadan på Lindex + att det var en rosett på den :)


Mysmössa på mysmyran och Barbapapasockar


Kalaspapper ska det vara :)


Bästa kylskåpsmagneten :)


Om man skulle ta och helgstäda lite kanske? jag har ju min torsdagsstädardag jag.
Imorgonkväll blir jag och myran ensamma för pappa åker till Sundvall och Ikea med Putte och köpa bänkskivor, diskho och blandare till köket :) jag fick INTE beställa ngt mer.

På lördag blir det kalas i Sävar för Naima fyller 25 år idag!!!

Tyra äter clementin.. dom är lite sura tycker jag men hon har ätit flera klyftor nu :) smaken är som baken!

Försökte fota henne nyss men hon vägrar stå still.. får försöka sen!
Nu ska vi städa!!



Kommentarer
Postat av: jåjjö

hahahaha! jag diggar magneten. :D

2010-10-01 @ 00:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0