Sköna dag!


Man märker att fredagar får en speciell rubrik på min blogg.. inte så konstigt iofs men man blir extra glad över denna dag.

Igår kväll satt jag och försökte göra en egen bloggdesign. Det blev inget färdigt resultat men man börjar förstå "koderna" i mallarna så jag ska göra ett nytt försök snart. Denna design får duga så länge :)

Imorse flög jag och Tyra, inte bokstavligen men, upp ur sängen för Kakelhusets härliga betongborr användes flitigt hos grannen. Tyra blev så rädd så hon la sig mig och borrade in ansiktet kring min hals och jag fick INTE sluta stryka henne på ryggen. Hon var trygg hos mamsen.



Testar att ha mittbena idag, why not?



Jag fick ett litet uppdrag eller jag tror en order från min vän Agge igår. Hon vill se bilder på våran lägenhet så jag ska ladda batterierna i kameran nu och gå en runda sen.

Det ligger en HÖG med nytvättade kläder och stirrar på mig just nu.. kanske dags att ta fram strykbrädan och järnet?


Återkommer :)

Kommentarer
Postat av: madeleine

Ja varför inte? Brukar du inte ha så eller? Du ska inte ut i helgen Åsa? Det ska ja på Cover! Hade varit kul att träffa dej :D Kram

2010-09-17 @ 12:20:47
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0