Stugmys

Hej på dig!


Nu är vi hemma igen. Vi har haft jättemysigt och Tyra har njutit massor!

Många bilder


Det har eldats skräp







Båten är åter igen uppe på land


Solen kom fram och friggen fick sola



Spanar in mormors stenar



Efter middagen igår tog jag en cykeltur längst ut å udden och fick se solen gå ner


Idag var det trädgårdsdag.. Tyra hjälpte såklart till



Plockar lingon




Siggekatten
Vi ska få låna Sigge i tre veckor i februari då mina föräldrar åker till thailand, gissa vem som kommer bli mest glad? *sneglar på Tyra*


När vi kom hem från stugan lämnade jag Tyra hos sin pappa och åkte vidade till plantagen och köpte ljung till balkongblomlådan. Har tagit bort trallen nu så nu är det höstpyntat. Skönt! Fick enris, tallris och kottar av mamma och pappa.. fin fint!
Efter middagen åkte jag och Tyra till gammelmormor Tora. Hon tyckte att hennes hemtelefon var jättekul så vi kopplade ur den (hon har en trådlös telefon också) så hon fick låtsasringa vilket hon verkligen gjorde :)


Hoppas på dejt med goa Mia i veckan!!



Kommentarer
Postat av: mia

hehe vad glad jag blir:-) hoppas du syftar på mig nu då;-)

Ja vi får försöka ta någon dag här..maja fyller ju 1 år på onsdag så jag gissar att veckan blir full rulle..plus jobb dårå...men vi får tränga in nåt, vore kul!! Jag hör av mig.

kram!!

2010-09-26 @ 22:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0