Tand nummer två!



Imorse när jag ställde ner Tyra på golvet fick jag ett glädjerus när hon gick iväg. Jag trodde det skulle vara som igår, att hon skulle börja gå mot kvällningen men hon har gått hela förmiddagen nu :) Blev även gladd överraskad när jag kände/såg att tand nr. två kikar fram.. andra framtanden på plats.

Full fart framåt!!!

 

Bilden är tagen igår, åååh vad det är kul att gå :)

Jag hör nu att Tyra är och "leker" med mina muffinsformar.... :) jag tror jag måste köpa såna där hårda plastformar i fortsättningen.

 

 

Jag tänkte att jag och Myris skulle ut en sväng men det blåser ju så mycket så vi stannar inne.

 

 

Ikväll ska Krille och Johan dela ut reklam (?) med innebandylaget.. sånt man måste göra för föreningen tydligen. Det tar inte hela kvällen men ändå.. :) finns väl andra kvällar än fredagkvällar att göra sånt tråkigt på?

 


Kommentarer
Postat av: bea.

trevlig helg själv, alla hälsar tillbaka! :)

2010-09-03 @ 15:27:50
URL: http://nilssonjansson.blogg.se/
Postat av: jöjj

Så jävla mäktigt!!



Go Tyra, Go!



:D

2010-09-04 @ 01:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0