Tisdag!


Imorse åt jag GI-gröt i form av fiberhavregrynsgröt med banan



Eftersom vi var duktiga och klev upp halv 8 imorse så kan jag meddela att Tyra just nu sover lunch. Det var en promenad som gjorde att hon tillslut somnade (motvilligt).. på vägen mötte vi Jonas och lilla Tilde :)


Det är så härligt när man är ute och går på hösten, när alla löv yr lätt omkring en och framför allt den friska luften :)


Jag ska hämta ut min "supermobil" på onoff efter middagen idag, sen vidare till Patrik och kika på hans lägenhet. Jag lämnar Krille där och åker till mina föräldrar och hämtar Tyras overall.. spännande å se vad vi har köpt för ngt!


Haha, lilla snosan prövade mina foppisar :)



Undra vad jag ska göra för GI-lunch nu då? :)
Bäst och gå in på den där hemsidan igen!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0