Valvaka + dagis!


Nu ligger vi hela familjen i storsängen och ser valvakan, spännande är det. Vi lär nog somna näär som helst för vi, ja Tyra sover redan, men både jag och Krille har små ögon :)
Det känns iaf bra att ha röstat :)

Just ja, i veckan fick jag en kallelse jag väntat länge på.. Tyras dagis och första föräldramötet :) nästa onsdag. Känns jättebra att få träffa all personal och de andra föräldrarna innan allt drar igång :) jag tycker det ska bli så rolig att Tyra äntligen ska få börja.


Jag testade även Tradera ikväll och budade hem en röd/svart overall för 270 spänn :) hoppas vi får den nu bara.. har hört talas om många luringar på den där sidan :S vi får hoppas på det bästa.






Kommentarer
Postat av: jessica

grattis till tradera vinst! det kommer säkerligen gå bra, man kan ju kolla upp de personerna man köper av, alla lägger ju omdömen om varandra. har aldrig varit med om att det inte fungerat bra :)

2010-09-20 @ 00:19:09
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0