Var det länge sen jag skrev någonting?



Jo, det känns så iaf :)
Vi har haft fullt upp om man säger så


Efter innebandymatchen igårkväll tog Krille tag i byggandet av den större byrån.. självklart skulle Tyra hjälpa till..




Det blev resultat. Måste fixa kabellist för det där ser ju inte bra ut, kablar hängades från alla håll!!
Med tanke på att alla våra kläder ligger där i så har Tyra fått en stor vit garderob, så hennes lilla vita byrå hon haft sina kläder i ska eventuellt min mamma ta till friggeboden. Perfect :)


(Ursäkta röran i bakgruden men jag håller på att tvätta)
Tyra har hittat en ryggsäck som jag gissar att Krille hade när han var liten :)


(Ursäkta igen för röran bakgrunden, håller fortfarande på med tvätten)
Bus innan promenaden!



Tyra vilar nu på balkongen... där trivs hon bäst.
När Krille kommer hem från jobbet ska jag och Tyra ta bilen och möta upp mormor på stan för Tyra behöver vinterkängor.




Det blir spenatsoppa till middag!!


Kommentarer
Postat av: Bea.

Sv: Hhaha, nej faktiskt inte! Dom här var lite mer "lugna" och attakerade inte mig! :)

2010-09-09 @ 15:28:42
URL: http://nilssonjansson.blogg.se/
Postat av: mia

gud vad söt hon är tyra!! Fint blev det med byråerna också. Jag har haft fullt upp denna vecka men nästa vecka jobbar jag nog bara 1 dag så då borde vi ses...kanske åka på busplaneten?

2010-09-09 @ 16:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0