Allt är som vanligt igen!

Tjenixen på er!

Igårkväll hämtade jag och Tyra våran Krille på flygplatsen. En vecka utan pappa har känts av kan jag säga men det har samtidigt gårr jättebra :) har man en så snäll och duktig dotter så får man inte klaga men jag måste säga att vi saknat honom.

Idag har vi varit i Ytterbodafjärden hos mina föräldrar. Tyra har fått leka med hink och spade i snön (som finns kvar) medan vi städat och bytt till sommardäck på bilen. Grillade parisare till lunch, gott gott.
Åkte vidare och mötte upp Naima och Grim på Ica där vi handlade maten till middagen. Grillat då också :) härligt härligt med vår, smidde lite sommarplaner, Tyra imponerade Naima och Henrik med sitt nuvarande ordförråd, Grim visade upp sina konster i hoppgungan osv, osv.. full fräs :)

Imorgon är det söndag och det blir en promenad + handla mat-dag!


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0