Ett bra besked!

Jag kan nu meddela att Krille fått nytt jobb. Han ska jobba åt Enercon, d.v.s. vindkraftverk. Vi är alla så glada men dock orolig eftersom han måste jobba så högt upp, tur dom har säkerhetsanordningar :)




I skrivande stund sitter jag och beundrar min fina dotter som står och beundrar sig själv i spegeln medan hon viskar något väldigt tyst :) jag hör inte riktigt. En annan gullig sak hon gjorde här om dagen var att hon stod och tittade på ett foto med mig, krille och hon på. Hon stod verkligen i sin egen värld och viskade: Tya, mamma, pappa, tya, pappa mamma. Då blev jag rörd. Det är ofta hon säger "Tya, mamma, pappa". Men även om det sitter andra runt henne eller bara är i närheten ska hon alltid berätta vilka som är omkring :)


Tyra och pappa shoppade loss på stan idag!
Orange it is!


Kramas


Busfrö!


Imorgon är det fredag, sista arbetsdagen innan helg. Det blir en lugn och fin helg med soligt väder har jag hört? Då ska jag promenera :) promenera promenera promeneeeeraaaa!

Nu måste jag åka och handla lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0