Familjemys-dag!

Nu har jag planterat om alla mina blommor och dom har fått byta krukor med varandra. Det var svårt  att välja blommor kan jag ju meddela. Jag gick till och med runt på plastblomsavdelningen och kikade. Tacksamma växter det, som sagt. MEN jag köpte såklart riktiga, levande växter. Eftersom vi har så höga fönster i våran lägenhet så är det ju snyggare med lite höjd på växterna också;


 Köksfönstret!


Vi var ju en sväng för bi Zoo nere på stan också. Tyra fick se fiskar, ödlor, grodor, små möss, en kanin och fåglar. Hon tyckte det var jättekul och hon fick sitt lilla glädjetjut fler än en gång. En av ödlorna fick ett mindre frispel och började krafsa på glasrutan, jag blev lite rädd (som vanligt) medan Tyra visade lite skräckblandad glädje :) inte bangen den tjejen!
Efter Zoo åkte vi till mina föräldrar och åt nygräddade scones.

En trött tjej;



Nu ska jag göra mig i ordning för bio med Jessica.
Vi ska se:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0