Hjälpredan!


Tyra vaknade vid 8 imorse och då klev vi upp. Vi har städat eller för att vara mer detaljerad så dammsög jag och Tyra moppade:



Det blev som tomt här hemma nu. Jag och Tyra lämnade ju Krille på flygplatsen tidigare idag, han ska på utbildning i Malmö och kommer inte hem förrän på fredag. Så i veckan är det jag som lämnar myran på förskolan, åker och jobbar, hämtar henne, lagar middag.. efter det lär jag somna med henne ungefär vid 19 tiden. Det låter iaf skönt :) återstår att se hur det blir ;)

Vi hade iaf middagsgäster idag; mina föräldrar + storebror. Jag bjöd på kycklingryta med sambal olek, mango chutney och ris till det. Salladen till blev mango+körsbärstomater med en klick sweet chili sås i.. Testa!! det är jättegott!

Imorgon väntar nya arbetsuppgifter för mig, känns riktigt kul!

Dags att lägga lilla myran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0