Jag vill också bada badtunna!

Det är lite orättvist tycker jag. Både mina föräldrar, som är hos min kusin + familj i Boviken, badar badtunna ikväll + Krille som är på lagfest får bada. Det är ju så skööönt att bada badtunna! Antar att jag har mitt dopp kvar då? :)
Min tankar, var för en stund sen, att hoppa ner i badkaret men det är ju inte aaaalls samma sak.
Nej, jag får roa mig med att Rosa Pantern 2 börjar på tv´n nu. "Jävligt bra film" enligt Mia och Berga ;) haha.

Tyra har ju inte vilat något idag. Vi klev upp så sent imorse så hela dagen blev rubbad. Men hon har varit så glad och nöjd hela dagen så vid halv 20 gav jag hennne vällingen och hon somnade som en klubbad....
hör riktigt hur hon snarkar nu :)


Ett ♥ till alla släktingar och vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0