Mitt långfredagspyssel



Eftersom Hotmail.com retas med mig har jag gjort en ny mail, en Yahoo.se-mail.
Jag har ägnat en timme till att ändra min mail till diverse hemsidor och personer.
Vilket lååångfredagsmys jag ordnade då :P

Idag har det ju varit så himla soligt och skönt. Vi har varit i Ytterbodafjärden, som jag skrev igår. Ätit våfflor, gått till Skeppsvik och jag har fått tre fina blåsor på tårna.. så går det när man tar fel skor. Jag och pappa grillade korv, karré och kyckling till middag och hur gott blev inte det då? Synd att jag glömde kameran där men jag loovar att jag ska lägga upp finfina bilder sen, tagna med systemkameran! Det du!

Efter maten for Krille och Tyra mot Mjösjöby.
Det är vääääldigt tyst här hemma kan jag meddela men ändå skönt med den där "egna tiden" alla pratar om.

Nu ska jag poppa "Cinderella - Gypsy Road" tills BB börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0