Nu har jag gjort mig förtjänt några karameller!

Då var den underbaraste dagen på veckan här, fredagen.
Idag har jag fått göra omhäng på babyavdelningen. Riktigt kul att få göra något nytt och få tänka lite själv.
Gå gärna in och kika, finns mycket fint att handla ;)
Jag fick fint besök bestående av min fina fästman och dotter och vi åkte hem tillsammans. Eftersom klockan bara var 15 när jag slutade tog jag själv bilen och åkte och handlade några plagg till Tyra. Hon behöver lite nytt i sin garderob, långärmade tröjor + byxor. Jag har nyss rensat ur det som är smått i garderoben och Tyra hjälpte glatt till, hon är så hjälpsam vår lilla tjej :)

Vad menar jag med rubriken då? Jo jag har sopat bort grus och löv från balkongen, vikt tvätt, rensat myrans garderob = förtjänat lite godis! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0