Stark vilja!



Imorse när jag skulle klä Tyra för att gå till förskolan blev hon så himla arg då hon inte fick ha sina nya rosa skor. Det är ju inga "leka-ute-i-sand/lera-skor" så jag ansåg det onödigt att ta med dom. Hon blev riktigt arg lillstumpan, stod och stampade i all förtvivlan men när jag sa att vi skulle träffa Algot, Teo och Alma kom hon genast på andra tankar :)

Fredag idag, igen? veckorna går fort. Dagen har gått fort, mycket folk och många kuponger att hålla koll på. Work work imorgon sen ledig på söndag. Hoppas på sol för då ska vi vara ute och leka på gården.

Tänkte dra fram lådorna med kläder nu inför imorgon men jag kom ju på att jag börjar ju inte förrän kl:12 :) HÄRLIGT!!


Jag har gjort en beställning, en förstoring av denna bild som jag ska hämta ut imorgon :)


ÄLSKLING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0