Trall la laaa!







Jag och Tyra har roat oss med att lägga ut trallen på balkongen.
Tyra gav mig ruta för ruta medan jag satte fast dom i varandra, fantastiskt samarbete må jag säga.

Vi har även kört och handlat lite mat på affären. Jag hade båda vagnarna i bilen och tänkte då ta lilla sittvagnen, perfekt när man ska in snabbt någonstans. Nehee!!, den hade fastnat ihopvikt på något sätt och jag ville inte ta i allt för hårt så den gick sönder och stora vagnen ides jag inte ta ut för det finns ju faktiskt kundvagnar som Tyra kunde sitta i. Nehe!!!, då hade jag ingen tia eller femma så jag tog Tyra i ena handen och kundkorgen i handen och gick in. Hej och hå, stundvis ville hon hålla handen och det var ju tur det.
Två gånger försökte hon springa ut ur affären men jag hade stenkoll på henne. Tänkte att det var lika bra att bära henne medan jag betalade så hon satt så fint på min höft och pratade med kassörskan  "HEJ" "MAT DÄR" :)


Igår köpte jag en tunika till Tyra på Lindex (såklart). Jag tog strl 98 med tanken på att hon även kan ha den i sommar. Hej å hå, den satt kanon nu. Hon börjar bli stor lilltjejen :). Visst kan storlekarna variera från butik till butik men ändå :) nu går jag inte på babyavdelningen längre!


Ha en trevlig lördag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0