BusTyra!

Man blir så glad och farcinerad över vad Tyra kan. Imorse när vi hade frukostmys i sängen sa hon: Inga små apor i sängen får vara", det är ju någon ramsa som dom såklart kör på förskolan som jag inte hört sen jag var liten så jag minns inte hur den går. Och idag när min pappa körde hem oss sjöng Tyra "En sockerbagare", de har vi aldrig sjungit för henne.
När man frågar henne om något som att ta på sig skorna, om hon är hungrig osv, så svarar hon med ett busigt leénde " ne det tror jag då inte" med betoning på inte . Jag kan inte annat än skratta!



Jaha, då var denna lediga dag slut och nu väntar 4 dagar med jobb sen ledig två dagar.. vad ska jag hitta på måntro? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0