Längtan efter höst!


Så här vill jag ha det!

Nu är det mörkt på kvällarna igen. Fram med koftor och värmeljus och mysfaktorn är igång.
Den friska luften ute är ju underbar, än har det bara börjat!
Har en ledig dag idag och jag tänkte ta in mina fina pelargoner från balkongen för att sätta dom i krukor. Vips har man fem till blommor i fönstren, det är bra för Tyra gillar att vattna.

I helgen bodde jag och Tyra hos mormor och morfar. Vi gick en sväng på Gammlia i lördags och Tyra fick se grisar, kalvar, en häst, en tupp och några hönor och en get. Det är väldigt mysigt där på Gammlia faktiskt!
Igår jobbade jag några timmar och Tyra myste på hos mommo och moffa! Ikväll kommer Krille hem från en långhelg i Mjösjöby! Jag hoppas att vi kan planera in någon helg då vi alla kan åka dit och mysa i lillstugan nu när inglasade altanen snart är klar.


Dags att hänga tvätt!


Kommentarer
Postat av: madde

Nämen usch inge kallhål vill vi ha inte! Gärna ännu varmare än idag :P

2011-08-24 @ 15:21:54
URL: http://gravidnummertva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0