Latjolajbans!


Sockerfröt busar på gården, pappan syns i bakgrunden!


Igår fick Jonte agera barnvakt i drygt en timme. Det gick hur bra som helst. Han hade faktiskt lyckats söva henne om jag inte klivit in genom dörren och viskat "hallå", jag skulle ha varit tyst! :) Jag fick mig iaf några goa kramar av lilltjoppan sen somnade hon tillslut. Jag och Jonte såg sen filmen "Don´t mess with the Zohan", galen film men ack så rolig. Men den slår iaf inte "Just go with it" med Adam Sandler och Jennifer Aniston :) den måste man se!
Jag höll absolut på att somna efter halva filmen, som jag alltid gör, men med tanke på att det var andra kvällen vi såg den så var jag ju tvungen att hålla mig vaken och jag klarade det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0