Motor-tjejen nummer 1!

Idag har vi ränt runt på lite affärer.

Om ni frågar Tyra vilken affär som var bäst så skulle hon svara Biltema:

Take a look!





Efter jag hjälpt henne att kliva av: "Tya ha sån mamma!" "och sån och sån och sån".
Ja, hon skulle ha allt med hjul på :)


Jag som hade sett fram emot denna lediga helg då vi skulle grilla och bada med Eva och Daniel i Evas föräldrars stuga (trodde jag) men det var tydligen nästa helg men då jobbar jag så det blev framskjutet i framtiden. 
Istället sitter man här framför datorn surfar (.. svimma inte nu..) och väntar på att tvätten ska bli klar i tvättstugan. Håller absolut på att somna också. Galet trött, måste vara vädret! :P

Plantagen var inte så dumt heller förresten:


Här sa hon: "ta bort prislappen"!
haha, skön unge!


Att bogsera Barbapapa-bilen är just nu en otroligt kul grej!


Ha en mysig lördagkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0