Skön känsla!

Tjenixen!
Imorgon är det fredag och jag är ledig!!
Jag och Tyra ska ar bussen ner till stan för att möta upp mormor (och morfar?). Jag ska se om jag hittar några rullgardiner till vardagsrummet. Känns lite kallt i rummet nu när jag inte har någonting i fönstren där, jag hoppas att jag hittar något.

Tyra hade svårt att somna ikväll, hon stod och hoppade i sängen och jag tänkte hela tiden att nu går snart sängbotten av men inte då. Det som fick henne att somna var att jag berättade att vi ska åka buss imorgon för då la hon sig på kudden och verkligen funderade, jag har inte hört ett ljud sen dess (1½ timme sen). Nu sitter jag här i soffan i min ensamhet för Krille är och tränar i Hörnefors.

Idag när jag hämtade lilla gumman på förskolan sa jag: Visst är du min gullunge? då svarar rackarungen: Jag tror inte det! Haha, jag kunde inte hålla mig för skratt och hon bara flinar tillbaka :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0