Spontan utekväll!

Igår blev det sponan utekväll med, till en början, Daniel, Krille, Robert och jag. Vi grillade hos Robert och dit kom även Björne och Pirre. Vi mötte upp flera partyglada människor hos Patrik där jag även bjöd in min Jessica och hennes bror.

Jag, Sussie, Putte med flera gick först till Trädgården där Shotgun Justice hade spelning. Krille, Daniel och Robert med flera hade så trevligt på förfesten att när dom väl kom för att möta upp oss var det fullt så dom kom inte in. Jag fick istället gå därifrån för att glida vidare med dessa grabbar till Allstar.


Andersson (Daniel) var grymt laddad!


Här är vi på väg mot Allstar




***

Krille har köpt sig en ny liten dator vilket innebär att jag får låna hans bärbara "lite större" dator. Min klump till stationära dator ska nu få vila i klädkammaren ett tag. Skönt att slippa den dammsamlaren.


Titta vad snyggt det blev!!


Nu ska jag ta två dagars välförtjänt ledighet, det är även planeringsdagar på förskolan så det blir att mysa med lillmyran. Vi åker till stugan imorgonbitti, niiice! :)


Tack och hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0