Tyra 2 år!

Igår blev Tyra 2 år.
Det var lika soligt och varmt som dagen hon föddes!



Krille glömde att fota när Tyras farmor och farfar och Mary kom och firade henne så det finns inte många bilder, tyvärr. Gissar att svärfar tog några foton som jag kanske får kopiera? :)

Jag jobbade till klockan tre och när jag kom hem var Patrik, Sussie, Maja, Molly och Jonte kvar. Vi gick ut på gården och busade för det var så otroligt varmt i lägenheten och småtjejerna hade mycket energi som ville ur kroppen.
Jag fick även känna på Sussie´s bebismage :) Patrik ska bli pappa och Krille ska bli farbror.
Det ska bli så himla roligt!!

Mina föräldrar, gammelmormor och Lars kom lagom vid middagstid.
Vi åt goda pajer till middag och jordgubbscheesecake, småkakor och kaffe till efterrätt!

Tyra fick mest kläder men det behöver hon för hon växer heeela tiden :) mycket fina såna!!
Duplo, cd-sagor, en docka, stövlar m.m. fick hon också!
Tack för alla presenter!



Kommentarer
Postat av: Naima

oj, här får man läsa sig till allt skvaller... bäbis, vad roligt!

2011-08-09 @ 21:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0