Tyra

Godbitar från jobbet som jag ser varje dag och blir bara mer och mer sugen på att köpa till våran prinsessa!









Krille är i Mjösjöby och jag sitter fram för datorn och fredagssurfar.
Tyra sover och jag saknar henne. Haha, hon tvärvaknade alldeles precis nu och sa: där å där och där och där, småskrattandes. Jag var tvungen att gå in och kika på henne och där låg hon som självaste Pippi Långstrump med fötterna på huvudkudden och log med stängda ögon. Gobit´n!!
Vaknar hon inatt får hon sova med mig i min säng, hon är så mysig på morgonen för hon är så kramsjuk och stryker en på kinden med ett leende på läpparna!

Imorgon ska jag och Tyra åka buss, det tycker ju hon är kul :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0