Klippt och skuret!

Imorse var jag hos Micaela (min frisör) och klippte mitt, så skönt! Det är faktiskt 2,5 månad sen sist och det är ju ett tag sen. Nu är jag julfräsch i håret och det känns ju kanon.

Efter det blev det hem och luncha sen ner på stan. Att hitta parkering var inte lätt men tillslut fick vi oss en plats och shoppingen kunde börja. Vi gick både med och utan varandra eftersom vi skulle hitta julklappar till varandra. Jag vet redan vad Krille ska ge mig och jag svävar på moln av lycka kan jag säga, ni får väl se bild sen ;)
Alla julklapparna blev inte handlade utan det får vi fixa till veckan, det var så himla mycket folk på stan och stressen över att hitta något gjorde en mest trött i huvudet. Finns ju bra butiker även på Strömpilen som man kan hitta klappar på :)



Tyra somnade i soffan ikväll, sötnöten!



Imorgon ska vi klä julgranen och göra julgodis :)
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0