Meeer julklappar!

God kväll!

Igår hade vi en liten träff hos svärföräldrarna. Patrik, Sussie, Maja och Molly var också där och det öppnades ännu mer julklappar. Av Maja och Molly fick Tyra en gitarr och microfon, det blir spännande när vi ska pröva det :) Tror att Krille får sköta det där eftersom han är ledig i veckan ;)





Idag hade vi besök av min kusin med familj från Boviken. God mat och rolig underhållning av Tyra och Wilma!




Ja just ja, vi har ny tv också och den är väääääldigt platt och förbannat snygg!
Så det så :)

Nu är det så här att jag ska gå och lägga mig för jag var uppe 5:45 imorse för jag har arbetat, gått en repa på stan och som sagt umgåtts med släkten!

Tack för idag och gonatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0