Aj, mina fötter!

Idag har jag jobbat 08-19. Eller aja, praktiserat 08-16 sen jobbat extra mellan 16-19 vilket innebär extra pengar, känns mycket bra! Jag och Rina hade så trevligt tillsammans :)
Jag saknar Tyra, min lilla smula. Jag vet att hon har det hur bra som helst och det är bara bra att hon får åka till fammo och faffa och vila upp sig och bara mysa. Hon kommer hem på lördag.. löööördag?? det är ju bara tisdag idag!!! *biter på naglarna*

Krille har varit på utbildning idag, Elko Living System. Han är helt salig och har planer så det bara sprutar ut ur öronen på honom.



Eftersom jag slutade kl 19 så kom Krille och hämtade mig, vi gick in på maxi och handlade grejer till en tacopaj som i denna stund ska ätas. Sen middag? ja men jag måste ha någon form av matlåda imorgon också..framförhållning!



På lördag fyller Patrik år men det är nämligen klassåterträff på Universum också. 10 år sen 9:an.. helt galet! Ska bli himla kul iaf. Hoppas att så många och möjligt har möjlighet att komma :)

En sak till.. har lånat min brors systemkamera och jag kommer aldrig att lämna tillbaka den... höhöhö!! okej då jag gör väl det då, men inte än på ett tag. Jag skulle vilja ha en systemkamera kan jag ju säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0