Fram och tillbaka!

God kväll!
Imorse kl 07:15 hoppade jag i överdragbyxorna, promenadskorna och traskade iväg mot Strömpilen. När klockan ringde för väckning tidigare under morgonen trodde jag aldrig att jag skulle orka gå till "jobbet". Men när jag hade druckit mitt kaffe och duschat kände jag mig redo. 40 minuter tog det, kanon. Jobbade 8 timmar sen gick jag hem också.. med stavarna. 30 minuter...tjooong hemma! Kanon det också. Jag har gått ner 4 kilo på 7 veckor.. 6 kilo kvar. Hejja hejja!


Pastasås till middag

Jag håller på att baka "hurtbullen" nu. Fruktansvärt gott bröd. Tänkte ta med det till jobbet och äta som frukost under morgonmötena. Det är nötter, russin, nyttigt mjöl, fiberhavregryn, rågkross m.m. supergott!! Sa jag det? att det var gott? Ok :)

Imorse fick jag prata med lilla smulan (Tyra, för dig som inte förstod det). Hon sa: pappa!!! Hon har en pappaperiod nu men det vattnades i ögonen när jag hörde hennes röst. Tur det är torsdag imorgon och snaaaart lördag :)

Nee tvättstugan har jag bokat och brödet ska snart tas ur ugnen.. bäst att göra det i tid!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att du är tillbaka! Och shit vad duktig du är, 4kg är ju ruggigt! Jag fortsätter stabilt uppåt;-) kram

2011-02-24 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0