Nu kör vi!!!

Tjena!!!

Efter en del påtryckningar så är jag tillbaka.
Jag tappade suget att blogga men det börjar nu smyga tillbaka och jag vet att många nu blir glada :)
Dagarna går åt till att jobba, jobba och åter jobba. Tyra är krasslig så hon är hos farmor och farfar ute i skogen i några dagar(?), där får hon vila upp sig så hon blir frisk. Saknar henne nå fruktansvärt!!


Älskade unge!


Det finns två personer till som jag saknar och det är mina föräldrar som är i thailand. Dom kommer hem nästa vecka och det blir ju kul att se hur bruna dom är (not).
När är det våran tur?



Sigge-katten myser i soffan!


Kommentarer
Postat av: Annica

Men äntligen! Som jag har längtat! :)

2011-02-22 @ 18:31:19
URL: http://albinobambino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0