Party-outfit!

(ÄNTLIGEN har jag hittat kläder inför imorgon....)
Imorgon är det feeest! Tre tjejer från klassen kommer till mig under dagen för att sen bege oss mot Nydalahöjd där många från Ersängsskolan kommer att befinna sig innan STORA festen på Universum. Jag är riktigt laddad och det ska bli så kul att träffa alla!

Fredagkväll nu. Jag ligger i soffan och ser på Per Morberg när han lagar mat, crepes. Det flyyyger karstuller, stekpannor, äggskal och slevar runt hela hans kök. Det går undan.
Är det han som städar sen eller är det hans fru?
Själv stekte jag fläskkarré, pommes i ugn och sallad. Tände ljus och dukade med fintallrikarna :)


Älskar den här blandsalladen som finns att köpa i påse!

Krille är och impulstränar med Umeå City sen ska vi poppa popcorn och se film!
Imorgon kommer Tyra hem men jag kommer inte träffa henne förrän på söndag...hela söndan kommer gå åt att kramas med henne i soffan!! Go-stumpan, mamma saknar dig!


Ha en trevlig helg för det ska jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0