2011!

Hej det nya året!

Vi hade supermysigt i hos Sävargänget.
Skagentoast till förrätt - plankstek till varmrätt- cheesecake med bär till efterrätt = Succé
Vi tände fler himlalyktor fast redan vid klockan 22 för vi trodde att barnen skulle sova vid tolvslaget.
Tyra fick åka pulka och bob med Tristan och hon skrattade så gott! Lille Grim låg inbäddad i vagnen och vi turades om att vagga honom till sömns :) Alla fick släppa iväg varsin lykta (utom Grim och Tyra), det var så vackert!
Jag och Krille skulle släppa våra lyktor samtidigt men min lykta låg lite för i uppvärmningen så när vi väl släppte for min iväg som en raket :) haha! he va fint ändå!



   



 









Barnen blev tröttare och tröttare men BÅDE Tristan och Tyra var uppe till tolvslaget och så gud vad farcinerad Tyra var av alla raketer och smällare grannarna sköt iväg, inte alls rädd men snacka om att de små somnade snabbt sen :)
Vi vuxna + Grim såg lite av gammfilmen Jurassic Park tills grabbarna också gav upp, jag och Naima satt och pratade och jag tror klockan blev 02 innan vi också gav oss.

Krille och Tyra är hos farmor och farfar. Jag saknar dom mycket men jag ska samtidigt passa på att ha den där "egen-tiden" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0