Av detta kan man göra detta!

 =
Jag har gjort supersmarriga tekakor. Har redan smällt i mig två st :) men nyttiga är dom, så det så :)
Idag har vi fått mycket gjort. Vi håller på att vända tillbaka dygnet så klockan 07 imorse ringde klockan. Tyra var segast. Vi åt frukost och klädde oss för pulkåkning. Tyra gillar när det går fort.




Vi har även varit en sväng på kakelhuset och äntligen köpt lister till köket.

Tyra sover sen halv åtta och Krille ligger i sovrummet och ser nån film vilket betyder att jag nu har hela soffan för mig själv nu när jag ska se Filip&Fredriks Årskrönika på 5:an! :D




Imorgon är det tooorsdag! Vad som händer då återstår att se!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0