Familjen har äntligen kommit hem!

Nu är busskruttan hemma och det märks :)

  
Rida på pappas rygg är hur kul som helst!


Vietnamesisk dress (som säkert är jätteskön att sova i) och 3D glasögon!

  
Full fart!


Idag har jag varit och gjort sårodling och fått såret omlagt. Det ser bättre ut än igår och nu ska jag lägga om det själv varje dag tills det läkt ihop helt. Odlingssvaret lär komma om några dagar och jag hoppas verkligen att jag slipper infektion, men sköterskan var då nöjd med hur det såg ut så hon lät inte oroad.
Imorgon ska vi gå en promenad och Tyra ska få åka pulka! Krille lånade hem två skranor, en pulka och ett tefat från Mjösjö så så fort jag blir "friskförklarad" ska jag ut och åka! :) Krille får åka med henne imorgon.

Jag har varit duktig idag och gjort ett evenemang på Facebook i hopp om att få ihop så många som möjligt till klassåterträffen i slutet av februari. Blir kul att se hur många som kommer.. jag tycker att det ska bli himla kul iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0